identiteit en website

Florist Holland

Opdrachtgever

Florist Holland is een toonaangevend bedrijf binnen de bloementeelt met meer dan 40 jaar ervaring binnen veredeling en vermeerdering van hun pronkstuk, de Gerbera. Bij Florist staan ambitie, innovatie en betrouwbaarheid aan de basis van al hun activiteiten.

Vraag
Studio Piraat is gevraagd om een restyle van de identiteit, die past binnen deze tijd en het merk ook in de toekomst kan dragen.

Oplossing
Door de bestaande identiteit te vereenvoudigen, creëren wij een restyle waarbij de herkenbaarheid van het merk behouden blijft. Het icoon is gekarakteriseerd en wordt zo een iconisch element voor Florist. Door de nieuwe typografie en felle kleuren krijgt het merk een fris en nieuw gezicht. De stijl is doorgevoerd op de website en de bestaande dragers van interne en externe communicatie zijn voorzien van de nieuwe look and feel. Bekijk de nieuwe website hier.

Resultaat

Een nieuwe identiteit die past binnen de kernwaarden van Florist Holland. De kracht van de identiteit ligt in zijn eenvoud: Een herkenbaar en modern beeldmerk dat probleemloos door te voeren is in on- als offline uitingen.