merkstrategie & positionering en nieuwe identiteit voor pep den haag

insPiraatie

Wat houdt ons bezig? En wat valt ons op? Laat je inspireren op onze InsPiraatie pagina!

PEP Den Haag

Opdrachtgever
PEP Den Haag is een kenniscentrum met als aandachtsgebieden o.a. participatie van burgers, diversiteit en gelijkheid, mantelzorg en vrijwilligerswerk. Als verbindende schakel analyseert, vertaalt, bundelt en verheldert PEP informatie voor vrijwilligersorganisaties, professionals in zorg, welzijn, politiek of bedrijfsleven.

Vraag
Na een fusie van een aantal stichtingen en een veranderende vraag vanuit het werkveld was PEP Den Haag op zoek naar het antwoord op de vraag “wie zijn we en wat doen we?” en vooral hoe wordt dit zichtbaar.

Oplossing
Het intern en externe (visueel) onderzoek vormde de basis voor het nieuwe positioneringsplan, de toekomstige merkstrategie en de visuele strategie van PEP Den Haag.

Resultaat
Een helder vertrekpunt voor PEP Den Haag waarmee de organisatie verder kan bouwen aan haar visuele merkidentiteit. Een sterk onderbouwde nieuwe visuele identiteit.

insPiraatie in de mail?

Wil je ons beter leren kennen? Dat kan! Via de insPiraatie houden we ons netwerk op de hoogte over onze projecten, studio nieuwtjes en meer. Schrijf je in en je bent helemaal bij!