publiekscampagnes

Het doel van publiekscampagnes is vaak het bewerkstelligen van een gedragsverandering. Afhankelijk van het thema, de doelgroep en het gewenste resultaat zijn de mogelijkheden eindeloos.

Samen met de opdrachtgever dient inzichtelijk te worden gemaakt wat de gewenste gedragsverandering is, de achtergronden zijn, hoe de doelgroep eruitziet en waardoor de doelgroep wordt getriggerd.

Om inzicht te verkrijgen werkt Studio Piraat nauw samen met DISCvision. Door het inzicht in de doelgroep (levensstijl en communicatievoorkeuren) en locatie (op postcodeniveau) kan een campagne zowel op inhoud en vorm, als middel (digitaal en offline) efficiënt en effectief worden ontwikkeld en uitgerold.

Met onze ervaring met publiekscampagnes op o.a. het gebied van afvalscheiding, vrijwilligers, WMO, verkiezingen, integratie, de finish van de Volvo Ocean Race en Leeuwarden-Fryslân culturele hoofdstad 2018 weten we samen met onze opdrachtgever en partners een optimale invulling te geven aan uw vraagstuk .