onze werkwijze

ontdekken

verdiepen

creëren

realiseren

Jouw merk wordt ons merk, van hulpvraag tot realisatie. Want een goede samenwerking begint met een goede klik. Samen krijgen we de vraag scherp en bepalen we het einddoel.

Merken van morgen communiceren vanuit de inhoud. We verdiepen ons daarom met op maat gemaakte onderzoeken, branding sessies en gesprekken. Het resultaat; een vlijmscherpe merkstrategie. Dit geeft jouw merk houvast en ons de basis voor het creatieve proces.

Strategie en ontwerp gaan hier hand in hand. Vanuit de merkstrategie worden krachtige concepten voor de visuele identiteit of campagne ontwikkeld. Zo creëren we samen een overtuigende merkbeleving. 

Tijd voor de kick-start aan jouw merk. De touchpoints van je merk nemen we zorgvuldig onder de loep om je inhoudelijk te adviseren. Vervolgens geven we invulling aan de middelen en producties die van jouw merk een merk van morgen maken.

onze ankers

merkstrategie

concept

ontwerp

beleving

Merken en campagnes ontstaan vanuit karakter; dat is onze overtuiging. De merkstrategie draait om het onderzoeken en vastleggen van alle karaktereigenschappen van je merk. Dit helpt je de beweegredenen en overtuigingen van het merk en de campagnes te definiëren en communiceren. Zo weet je zeker dat jouw doelgroep zich identificeert met jouw merk.

 

Concepting draait om het vermarkten van merken, met visie en betekenis voor de doelgroep. Een op maat gemaakte communicatie-aanpak zorgt dat jouw doelgroep het concept en daarmee het merk begrijpt. Hier wordt de brug geslagen van strategie naar ontwerp.

Ontwerp is de visuele doorvertaling die volgt uit strategie en concept. Alle uitgangspunten komen samen in een eerste visuele indruk. Een goed ontwerp laat het gedachtegoed zien. Het is concreet, begrijpelijk en universeel, zonder de barrières van woorden. Deze visuele vertaling is de volgende stap naar een sterke en complete merkbeleving.

Een goede merkbeleving prikkelt je zintuigen. Alle touchpoints vallen als puzzelstukjes in elkaar en geven kleur aan het gevoel dat de klant heeft bij jouw merk. Een goede beleving maakt het merk klaar voor morgen.