Introductie
Hoe laten we de verzekeringswereld om mensen draaien?
De verzekeringsbranche kan rommelig en onpersoonlijk zijn. Door continue te automatiseren gaan zorg op maat en menselijkheid verloren. Apc holland gelooft in mensgericht verzekeren. Het was onze taak om hun visie te vertalen naar een merkidentiteit die draait om de grootste troef van apc; mensen.
De ronddraaiende beweging staat centraal in het merk apc holland. De kenmerkende pijl wordt gebruikt om het hoofdonderwerp te benadrukken en de verbinding tussen de verschillende elementen te versterken. Deze visuele hulpmiddelen worden ingezet om mensen centraal te laten staan. Om ervoor te zorgen dat onze hoofdpersonen zo goed mogelijk worden gepresenteerd, hebben we de fotografie verzorgd om hun warme en benaderbare identiteit te versterken.
‍
Het berekende gebruik van diepte zorgt voor een duidelijk focuspunt op het onderwerp in alle beelden. Hun mensgerichte benadering wordt verder benadrukt door niet alleen het team achter apc holland vast te leggen, maar iedereen die betrokken is bij hun organisatie. Van opdrachtgevers, tot intermediairs, tot kantoorpup Bailey: we zorgden ervoor dat we de apc-waarden niet alleen in beeld brachten, maar ook in praktijk brachten door hun mensen in het zonnetje te zetten.
Lees meerVerbergen