Introductie
Hoe zetten we een organisatie die prioriteit geeft aan het geluk van hun werknemers als goed merk neer?
“Wat maakt jou gelukkig?”, de eerste zin op de website van Flexwise komt meteen ter zake. Het uitzendbureau is gespecialiseerd in het huisvesten van senior adviseurs op verschillende gemeentelijke niveaus. Wat hen onderscheidt van anderen, is hun gepassioneerde prioriteitstelling van het geluk van hun personeel. Deze unieke toewijding aan personeelstevredenheid vormde de basis voor de merkidentiteit die we ontwikkelden.
Flexwise spreekt betrokkenheid uit door medewerkers onder haar hoede te nemen. Dit hebben we gevisualiseerd door middel van een karakteristieke vleugellijn die als rode draad door hun logo en merkuitingen dient. Het warme complementaire kleurenpalet en de fotografie bevestigen de relaxte sfeer die heerst in hun interacties.
‍
Soms is de beste manier om je verhaal te vertellen, het door je medewerkers te laten vertellen. We hebben interviews gehouden met Flexwise medewerkers die dienen als eerste handverslagen van hoe Flexwise werkt en hun ambities waarmaakt. De interviews zijn een krachtige aanvulling op hun website en online identiteit en laten zien dat Flexwise toegewijd en gepassioneerd streeft naar werkplezier bij werknemers.
Lees meerVerbergen