Introductie
Hoe laat je zowel de technische als de menselijke kant van een merk zien?
Oplossingen bieden voor de technische sector, dat is wat Technolution doet. Balans vinden tussen innovatieve technologie en een mensgerichte aanpak. De strategie voor dit project was kort maar doeltreffend. We zochten naar een balans tussentechnologie, innovatieve oplossingen en de doelgroep: technische oplossingen opmaat.
Deze "op maat gesneden"aanpak vertaalt zich in effectieve eenvoud in de visuele en grafische taal. Een krachtig logo met oneindig veel mogelijkheden, maar altijd op maat. De T van Technolution dient als basis, opgebouwd uit drie geometrische vormen. Deze basisvormen geven binnen de stijl veel mogelijkheden zonder de herkenbaarheid te verliezen.
‍
Het kleurenpalet, bestaande uit zwart en een fel maar warm geel, zorgt voor een sterke en herkenbare positie inde markt. Waar het logo gedurfd, herkenbaar en krachtig is, maar toch elegant in zijn eenvoud, vormt het woordmerk een perfecte aanvulling op het logo. Het woordmerk heeft een menselijk karakter door de combinatie van contrasten in lijndiktes, rondingen en hoeken. De toegepaste accenten en ruimte geven het woordmerk een digitaal randje.
Lees meerVerbergen