Introduction
Hoe zorgt een semi monolitische merkarchitectuur voor consistentie tussen uw team en positionering?
Soms is hiërarchie de beste manier om een herkenbare identiteit te creëren. Het is de methode die we hebben toegepast om de BNS trifecta te rebranden: BNS logistiek, BNS Cosmos en BNS Netstar. Door het merkBNS als overkoepelende term te positioneren, hebben we een sterk fundament gelegd dat de weg vrijmaakt voor de afdelingen in de uitbouw ervan.
Bij BNS houden ze voortdurend toezicht op verzendingen en retouren van nieuwe, opgeknapte of gerecyclede producten. Met andere woorden, ze zien veel pakketten. Omdat BNS een vernieuwende kijk heeft op deze pakketten, werden deze een fundamentele visual in onze vertaling van het merk.Voor BNS Cosmos gebruikten we ze als hulpmiddel om de cirkelvormige beweging van de productlevenscyclus te symboliseren. Met BNS Netstar hebben we het pakketpictogram gebruikt om een afbeelding te maken die lijkt op een creatieve vonk. Het terugkerende element creëert consistentie die de twee divisies verenigt in hun gemeenschappelijke merk: BNS.
Lees meerVerbergen