Introductie
Hoe brand je een ervaring?
Flossy is niet zomaar een koffiebar gecombineerd met een bloemenwinkel, maar een plek om "uit de fastlane" te stappen en te genieten van de kleine momenten.
Een plek waar je kunt ontspannen met de geur van bloemen en een kopje koffie om weg te dromen in een staat van vrede en geluk.
Dit gevoel vormde de kern van de strategie: een plek om "echt van het leven te genieten". Wat is ernaast bloemen en koffie te bieden? - Service, kwaliteit en oprechte passie. Dit is het fundament waarop alle merkelementen worden gehangen. Het sierlijke logo, gecombineerd met ruwe textuur elementen in het interieur van het gebouw, zorgt voor een perfecte balans tussen elegantie en sterke persoonlijkheid, wat ook tot uiting komt in het dynamische kleurenpalet van het merk.
‍
De merkidentiteit is vertaald van signage naar print deliverables en naar social media content. Het resultaat laat zien hoe een beleving vertaald kan worden naar een strategie en visueel merkimago die elkaar aanvullen.
Lees meerVerbergen